Digitální marketing: odraz lidstva a jeho potřeb?

Online prostor, ve kterém fungují nové a stále se měnící nástroje marketingu, může být jednoho stále ještě neprobádaným územím, avšak pro druhého už dávno nezbytnou součástí denní podnikatelské rutiny. Postupný přechod od analogových k digitálním médiím otevřel cestu široké nabídce možností propagace a získávání zákazníků. Zajistit jednoduchou dohledatelnost webu, zvolit si způsob komunikace s veřejností, poznat online nástroje a jejich nastavení, to jsou jedny z prvků online propagace, kde vidíte zásadní rozdíl mezi starými a novými médii – cílení. Když si představíte plakátovací zeď a na ní, jeden vedle druhého vylepené plakáty, jak v této představě zareagujete? Možná hledáte očima to, co by se vás mohlo týkat. Možná je to na vás příliš mnoho vjemů a tak zeď raději ignorujete. A nebo váš pohled utkví na tom nejzajímavějším plakátu, který se týká rybaření. Ale protože mnohem více než rybaření vás zajímá třeba investiční zlato, jdete dál. Nikdo prostřednictvím plakátu necílil přímo na vaše potřeby, zájmy a podněty. Nástroje internetu a digitálního marketingu používající kroky uživatele ve svůj vlastní prospěch, jsou na cílení založeny. Jedná se však o další přechodnou fázi ze světa propagace a obchodu? Nebo je digitální marketing  špičkovým nástrojem, který, aniž jsme si toho všimli, se stal nezbytnou součástí našeho života? A co vše po tento termín spadá? 

 

Digitální marketing a jeho nástroje: od pazourku k PPC

Digitální marketing je souborem mnoha online nástrojů a know how, které mají ve finále stejný či podobný cíl: zisk. Ať už se jedná o zvýšení návštěvnosti či obratu na vašem eshopu, je dobré seznámit se se všemi možnosti digitálního marketingu a online reklamy. Mobilní SEO, PPC kampaň, SEO copywriting, e-mailing, sociální sítě… vaše možnosti jsou více než široké.

Rozhlas, tisk i televize spadají do pomyslné kolonky stará média a dostat svoji reklamu do vysílání je pro mnohé nemyslitelnou variantou skrze finanční náročnost a konkurenci velkých značek. Ať už z hlediska obchodníka či uživatele jsou nová média dostupnější. Notebook, tablet, smartphone nebo pohyblivé reklamní obrazovky (digital signage) jsou nástroji, jejichž mediální obsah je jednoduše propojitelný a o to víc dokáže v uživateli či kolemjdoucím zanechat. O to mocnějším digitální marketing je, o co svobodnější si může potenciální konzument a uživatel připadat. Zpřesňující se cílení na okruh uživatelů, možnost interaktivní komunikace a zpětné vazby i fakt, že dobře provedená marketingová kampaň má globální dopad zatím nasvědčují možnosti, kdy se marketing ve své digitální podobě stane a pomalu stává nejmocnějším nástrojem obchodu. Najmout si na pomoc s podnikáním digitální agenturu může být proto chytrým krokem k tomu, aby vaše podnikání šlo s dobou.

 

Jaké výhody přinesl digitální marketing?

Odvětví digitálního marketingu má v porovnání s offline nástroji výhodu ve své flexibilitě i dostupnosti menším podnikatelům a firmám. Jaké další benefity toto odvětví nabízí?

  • Využití textu v rámci kampaně: hypertextové odkazy, keywords a meta description jsou zákazníkem neviděnou součástí PPC kampaní a potažmo i vašeho úspěchu, díky kterým rychle nalezne relevantní výsledek svého hledání. 
  • Okamžitá reakce: televizní a rozhlasové reklamy mají, narozdíl od nástrojů digitálního marketingu, nevýhodu v prodlevě. Mezi shlédnutím reklamy a nákupem vzniká prostor, který reklama v podstatě neovlivní. Reakce a nákup v online prostoru jsou oproti tomu většinou okamžité.
  • Přesná data: díky možnostem analýzy a monitorování rozjetých online kampaní se můžete na základě výsledků dozvědět o dosahu vaší reklamy. Vyhodnocení investic do SEO či jiných forem digitální propagace lze tak obvykle provést s daleko větší přesností.
  • Individualita: Oproti reklamním přestávkám, vloženým ke vzteku diváků do pátečního filmu, začínajícího přesně ve 20:00, je dnešní online reklama šitá na míru uživateli. Uživatel má dostatek relevantních odkazů na dosah a obchodník investuje své peníze do kampaní pro takovou cílovou skupinu, která mu zaručí pravidelné návštěvy eshopu či blogu.
  • Komplexnost: Digitální má výhodu s tím, že si dokáže notovat s offline nástroji marketingu. Reklama v televizi se tak může přizpůsobit i mobilním zařízením, postům na instagramu, facebooku i citylightovým reklamám a letákům.

 

Ve zkratce se reklama v online prostoru stala díky nástrojům digitálního marketingu více osobní a interaktivní, což hraje do karet jak obchodníkům, tak klientům. Každý se chce cítit výjimečně a svobodně. Takže pokud mu k tomu dopomůže výběr specifického produktu z obnovitelných či etických zdrojů, o jehož existenci by se bez PPC či remarketingové kampaně nedozvěděl, je výhra na obou stranách. Spokojený je zákazník i podnikatel, který buď sám či za pomoci odborníka na digitální marketing a SEO, dosáhl svého cíle. 

Jestliže si nevíte rady, kde sehnat třeba takové odborníky na SEO s bohatými zkušenostmi, Topranker je jednou z možností, s níž nesáhnete vedle. Pozitivní recenze na Topranker jsou toho samy důkazem!

Read More

Noční košilky na ramínka: zkuste jimi nahradit pyžamo. Pomůžete svému sebevědomí i partnerskému vztahu

Noční košilky na ramínka jsou tím nejzajímavějším kouskem dámského nočního oblečení. V mužích vzbuzují vášeň, v ženách pocit spanilosti. Ale pozor. Nemusí se jednat jen o erotické prádlo. Noční košilky na ramínka dokáží být pohodlným a vkusným kouskem vašeho šatníku, ve kterém se budete nejen krásně cítit, ale i velmi dobře se v něm vyspíte. 

Noční košilka na ramínka může být prvním impulsem změny 

Jste nejen to, co jíte, ale i to, co nosíte. Nemusíte s tím souhlasit, ale každé pořekadlo je stavěné na určitých zkušenostech předávaných po staletí. Jan Werich svou písničkou „ Šaty dělaj člověka“ proslavil větu, kterou už hlásal v 1. století našeho letopočtu římský řečník Marcus Fabius Quintilianus. Je však možné, že i on to převzal od svých starořeckých předchůdců. 

  • Pokud i vy uvažujete o změně a nevíte, jak začít, co to zkusit právě s nočním oblečením? Vaše první krůčky uvidí jen ti nejbližší. A vy tím můžete nastartovat proces, jak si zvětšit sebevědomí.

Pryč s pyžamem. 3 důvody proč jej nahradit. 

Ač je pyžamo na spaní velmi oblíbené, existuje pár argumentů, proč by se nemělo zapomínat na noční košilky.

  1. Pyžamo nepadne každé ženě. Jinak vypadá na modelce v katalogu v umně naaranžované scéně a jinak při domácím nošení.
  2. Noční košilka je symbolem ženskosti. Prochází historií spjatá s ženou už od nepaměti, zatímco pyžamo je produktem až minulého století. 
  3. Je velmi praktická v mnoha směrech. V případě dobrého výběru nemusí nikdo ani poznat, že na sobě máte noční oblečení. Oceníte ji ve dny, kdy chcete jen tak lenošit a ještě k tomu vypadat dobře. Také vám nejsou krátké nohavice. Košilka také skvěle skryje, že jste poslední měsíc dobře jedla a málo se pohybovala. 

Saténové noční košilky na ramínka. Když chcete vypadat elegantně a sexy

Je to tak. Tyto noční košilky jsou přitažlivé jak pro muže, tak pro ženy. Ženy se v nich cítí luxusně, mužům se zase líbí jejich ženskost. Pokud si chcete pořídit něco opravdu prvotřídního, je možné sáhnout po košilkách ze saténového hedvábí. Bude to však stát značný obnos peněz i starosti, protože  hedvábnou košilku nelze dát jen tak do pračky 

Vzhledem k tomu, že málokdo chce své noční prádlo prát v ruce, existuje velká nabídka krásných, ale mnohem více odolných košilek z bavlněného saténu nebo saténu z umělých vláken. Jsou cenově dostupné, na ženách vypadají úžasně a nemusíte mít strach je vyprat v pračce. 

Pohodlí i hezký vzhled. V bavlněné košilce můžete vyjít i na zahradu. 

Přírodní materiály jako bavlna jsou přímo ideální k nočnímu odpočinku. Mají skvělé vlastnosti a zaručují pohodlí. V současné době najdete v nabídce mnoho nočních košilek, které můžete směle použít i jako hezké domácí oblečení. Od šatů s ramínky je prostě nerozeznáte. 

Potěšte sebe i partnera 

Košilka může být i skvělým dárkem. Dobře se vybírá a na rozdíl od jiného oblečení se mnohem lépe určí velikost.  

  • Muži velmi často volí jako dárek ty prvoplánově erotické. Tím však dělají chybu. Takovouto košilku bude žena těžko nosit na běžné spaní. Jsou většinou nepohodlné a košilka zůstane po většinu času v zásuvce. Je mnohem lepší zvolit kompromis a vybrat něco pohodlnějšího a vybízivost nahradit vkusným provedením. 
  • Skvělým doplňkem je elegantním župánkem. Po vstání z postele nebudete trpět zimou a ještě vám to dodá šmrnc aristokratky. 
  • S košilkou na ramínka si lehce zvyknete si na to, že při spánku můžete vypadat krásně, a přitom se pohodlně vyspat. 

Mějte jich více

Ani na noční prádlo by se nemělo zapomínat a odbývat jej. Vždyť v něm strávíte velkou část dne. 

  • Při větším množství se košilky neokoukají. A vám to bude pořád slušet. 
  • Nejhygieničtější je měnit je co tři dny. Přeci jenom v nich člověk tráví spoustu času.  

 A jak je to u vás?Kolik košilek skrýváte ve svém šatníku? Žádnou? Jednu? Více

Read More

Klasické kalhotky budou vždy trendy! V čem se liší oproti ostatním typům prádla a proč se stále těší velké oblibě

Neexistuje jiné prádlo na světě, které by bylo tak často používané jako klasické kalhotky. Důvodů je hned několik a přesně na ty se zaměří následující řádky. Jestliže hledáte kompromis mezi svůdným prádelkem a pohodlnými “bombarďáky”, pak věnujte pozornost tomuto článku. Dočtete se, komu tento druh kalhotek nejvíce padne. Zjistíte, v čem tkví jejich nejpodstatnější výhody a co se skrývá za jejich univerzálností. A v neposlední řadě si přečtete něco o vhodnosti materiálu, na který byste při nákupu měly brát zřetel.

Klasické kalhotky pro mladší i starší ročníky

Nejdůležitější předností klasického dámského prádla je univerzálnost. Hodí se totiž opravdu pro ženy každého věku. Kalhotky klasického střihu, který zakrývá celé pozadí a vpředu je lehce vykrojen, neurazí starší dámy, ani mladé parádnice, jež chtějí vypadat sexy. Stačí si vybrat provedení, jež disponuje krajkou či jinými ozdobnými prvky, které mu dodají přitažlivost. 

Ale pozor! Nic se nemá přehánět. Vyvarujte se kalhotkám, kde krajkový lem zasahuje přímo co oblasti intimních partií. V těchto místech by se nemělo nacházet nic, co by vám při nošení způsobovalo nepříjemné pocity – řezání, škrábání, atd. Volte raději kousky, které mají krajku na nohavičkách či kolem pasu.

Čím je charakteristický klasický střih

Střih klasických kalhotek je oblíbený, protože padne každé postavě. Není podstatné, zda máte široké boky, větší bříško, nebo figuru modelky. Tento druh prádla můžete nosit ať už vám bylo shůry naděleno pár kilo navíc, nebo máte vosí pas. Na trhu existuje několik typů provedení, z nichž je možné vybírat, na základě toho,co vám lépe vyhovuje nebo více sluší:

  • S vysokým nebo bokovým pasem
  • S dlouhými či krátkými nohavičkami
  • Krajkové, bezešvé, standardní provedení

Obecně platí, že dámy s větším bříškem a silnějšími stehny by měli dát přednost kalhotkám s vyšším pasem, který bříško trochu stáhne a schová. Pro štíhlé ženy jsou naopak skvělou volbou bokovky, jež podtrhnout vosí pas a zdůrazní křivky. Nezapomeňte ale hlavně vybírat správnou velikost, protože na té hodně záleží. Zařízlé nebo plandající prádlo nevypadá dobře na nikom.

Jaké materiály jsou nejvhodnější

Jak bylo předesláno, spodní prádlo vám musí být hlavně pohodlné, teprve až na druhém místě je vizuální stránka. Při výběru upřednostňujte přírodní materiály, jako je třeba bavlna, jež je jemná, prodyšná a přizpůsobivá. Oblíbenou alternativou je také bambus. Ten nejen výborně odvádí pot, ale je také velmi příjemný na dotek a šetrný k pokožce.

Neznamená to ale, že všechny umělé materiály jsou špatné, jen je nutné pečlivě vybírat a vědět, jaký vám takzvaně “ sedne” a jaký ne.

Bezešvá varianta pod přiléhavé šaty

Chystáte-li se na společenskou událost, nebo nosíte-li do zaměstnání přiléhavé oblečení, vsaďte na bezešvou variantu klasických kalhotek. Díky speciálnímu provedení nebude pod šaty prádlo tolik znatelné. Mnoho žen se snaží eliminovat obrysy spodního prádla tím, že nosí tanga, které mají zúžený střih v oblasti zadečku i boků. Ne všem dámám  je ale tento typ kalhotek příjemný. Bezešvé kalhotky jsou vhodnou alternativou, pokud vám tanga nevyhovují, ale rády nosíte  upnuté oblečení.

Došly jste až na konec, výborně! Právě jste se dozvěděly, že klasické spodní prádlo nepředstavuje nudnou puritánskou módu. Přečetly jste si,  že jde  o kalhotky, které sedí ženám každého věku a  každému typu postavy. Zjistily jste, z jakých provedení můžete při nákupu vybírat, a které materiály jsou nejšetrnější k vaší pokožce. 

A jakému prádlu dáváte přednost vy? Líbí se vám svůdné zdobení krajkou, nebo si potrpíte více na eleganci a praktičnost? Budeme rádi, když nám napíšete do diskuze, jaké střihy jsou vaši favorité a proč.

Read More

Laser a depilace: K čemu se kloní odborníci z oboru dermatologie?

Depilace a laserová epilace jsou velmi podobná slova, každé ale označuje něco jiného. Jejich společným znakem je odstranění nechtěných chloupků. Laserová epilace zničí chloupek včetně kořínku, depilace odstraní pouze jeho viditelnou část. Depilační efekt je oproti laseru krátkodobý a vyžaduje častější opakování.

Continue reading Laser a depilace: K čemu se kloní odborníci z oboru dermatologie?

Read More

Na kliniku plastické chirurgie jděte připraveni. Co konkrétně by vás mělo zajímat?

Úspěšný kosmetický zákrok, ať jde o trvalé odstranění chloupků či náročnou operaci, nezačíná na sále, ale již při první návštěvě kliniky plastické chirurgie. Klienti, kteří uvažují o podstoupení kosmetického chirurgického zákroku, by se měli nejprve zamyslet nad tím, co by je ohledně dané procedury mělo zajímat. Pokud si před absolvováním rozhovoru s lékařem důkladně promyslíte svoje otázky, z konzultace si odnesete maximum informací a bude spokojenější s rozhodnutími, které nakonec učiníte. Zajímá vás, jaké otázky byste neměli opomenout před tím, než se vydáte na kliniku?

Continue reading Na kliniku plastické chirurgie jděte připraveni. Co konkrétně by vás mělo zajímat?

Read More

Pro exotické žulové desky ceníky běžných druhů žuly neplatí. Jde o unikáty, které mohou vyjít i na desítky tisíc!

Unikátní žulové desky v ceníku běžných výrobků z tohoto materiálu pravděpodobně nenajdete. Chcete-li něco opravdu výjimečného až exotického, uděláte nejlépe, když se obrátíte na některou ze specializovaných firem. Jsou nejen schopné obstarat i zcela výjimečný druh žulového kamene , ale často ho připravit na míru. Chce to však většinou trpělivost a především patřičný obnos, který se obvykle počítá v desítkách tisíc. Platí ovšem, že kuchyňská pracovní deska z nějakého cizokrajného a velmi neobvyklého typu žuly (granitu), je svého druhu uměleckým dílem a vydrží „na věky“. A nemusí to být jen kuchyňská deska, která vnese do vašeho domova nádech luxusu a exotiky. Kde všude kvalitní granit ještě skvěle poslouží?

Continue reading Pro exotické žulové desky ceníky běžných druhů žuly neplatí. Jde o unikáty, které mohou vyjít i na desítky tisíc!

Read More

Není lepšího místa na pronájem bytu. Praha je věčně v kurzu a tratit na nájemném zde nebudete. Jaký typ pronájmu ale zvolit?

Vlastníte pražskou nemovitost? V takovém případě si můžete gratulovat. Její tržní hodnota se dnes pohybuje v astronomických částkách, a to i tehdy, jedná-li se o nemovitost v již poněkud zanedbanějším stavu. O vysokých cenách novostaveb nemluvě. Neméně se vyplatí i pronájem bytu v Praze. Způsobů pronájmů je více, každý se svými výhodami a nevýhodami. Pojďme se společně na některé z nich podívat!

Continue reading Není lepšího místa na pronájem bytu. Praha je věčně v kurzu a tratit na nájemném zde nebudete. Jaký typ pronájmu ale zvolit?

Read More

Kamagra Oral Jelly zajistí nástup erekce už během 15 minut!

Jak může Kamagra Oral Jelly působit tak rychle? Tím hlavním rozdílem je způsob užívání. Želé je novým způsobem, jak užívat léky na pánské potíže s erekcí. Nikdo přece nechce čekat hodinu než zabere běžná tableta. Rychlost je důležitá i v těchto situacích. A to není jediná výhoda této nové formy Kamagry. Pojďme se podívat i na ty ostatní!

Continue reading Kamagra Oral Jelly zajistí nástup erekce už během 15 minut!

Read More

Každá realitní kancelář by dnes měla ovládat i umění homestagingu. Jeho základy ale zvládne každý – 8 tipů, jak upravit dům k prodeji

Mezi nabídku každé profesionální realitní kanceláře by dnes měl patřit i takzvaný homestaging, tedy v podstatě takové „načančání“ nemovitosti tak, aby působila co nejlepším dojmem na návštěvníky i na ty, kteří si ji prohlížejí jen na obrázcích. Následkem toho se bude nemovitost hned lépe prodávat. Co by měl takový homestaging vše obnášet, ať již se do něj pustí samotná realitka, nebo zkusíte štěstí vy sami, to vám nastíníme vzápětí.

Continue reading Každá realitní kancelář by dnes měla ovládat i umění homestagingu. Jeho základy ale zvládne každý – 8 tipů, jak upravit dům k prodeji
Read More